شناسه خبر : 109714
شنبه 25 فروردين 1403 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز قرآنی "حاج ولی"را بیشتر بشناسیم/تصاویر

با برگزاری همایش های قرآنی توسط جانباز نخاعی شهید سردار حاج فریدون غلامی در شهر منتظران، استاد ولی الله پوراحمدی نیز در این همایش ها حضور یافت...

فاش نیوز - جانباز استاد قرآن "ولی الله پوراحمدی" که در شب عیدفطر امسال به شهدا ملحق شد، انسان بزرگواری بود که بسیاری از زوایای اخلاقی و زندگی او از نظرها پنهان مانده است.


 جانباز پوراحمدی بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸، به دلیل علاقه به فوتبال؛ با همت زیاد مدرک مربیگری در این رشته را اخذ کرد. ثمره مربیگری او فوتبالیست های نامداری همچون میثم منیعی، محمد نوازی و ابراهیم شکوری بود. از جمله فعالیت های دیگر او؛ پیوستن به تیم فوتبال جانبازان و قطع عضوها به عنوان کاپیتان تیم بود. 
 
  یکی دیگر از تلاش های برجسته جانباز پوراحمدی، این بود که به‌صورت جدی و مستمر به حفظ و قرائت قرآن کریم پرداخت و حتی به تربیت شاگردان فوتبالی خود در زمینه قرآن هم اهتمام داشت. او در این رشته از سرآمدهای بین المللی گردید.

 
با برگزاری همایش های قرآنی توسط جانباز نخاعی شهید سردار حاج فریدون غلامی در شهر منتظران، استاد ولی الله پوراحمدی نیز در این همایش ها حضور یافت و شروع به تربیت شاگردان قرآنی ممتاز و نخبه در شهر منتظران نمود. 
  
"حضور جانباز ولی الله پوراحمدی در مراسم شهادت و منزل شهید فریدون غلامی"
 
استاد جانباز ولی الله پوراحمدی در سال ۱۳۷۳ قاری مهمان اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن شهرک شهید منتظری بود. استقبال ویژه از قرائت ایشان باعث شد در سال بعد در ماه مبارک رمضان به طور کامل در شهرک شهید منتظری مستقر شده و به آموزش قرائت قرآن به نوجوانان بپردازند.

از آن سال به بعد ارتباط ایشان با اهالی شهر منتظران قطع نشد و در مناسبت های مختلف از جمله ماه های محرم و رمضان همواره حضور گرم ایشان در میان علاقه مندان مشاهده می شد. 

اخلاق خوش، شوخ طبعی و مردم داری و همچنین فعالیت های حرفه ای فوتبالی ایشان باعث شده بود طیف وسیعی از نوجوانان و جوانان را به گرد خود جمع نمایند. 

حاج ولی چنان با مردم شهر منتظران خو گرفت و چنان رابطه عمیق عاطفی و صمیمانه ای بین ایشان و اهالی شکل گرفته بود که همه او را یکی از اهالی این شهر می پنداشتند. 
 
گزارش از جعفری
تنظیم از شهیدگمنام
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi